ПЕРША ГЛОБАЛЬНА РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ БРЕНДУ INEOS AUTOMOTIVE: СТВОРЕНИЙ ДЛЯ БІЛЬШОГО
INEOS Automotive запускає свою першу рекламну кампанію під назвою Built for More («Створений для більшого»), яка презентує титулований позашляховик Grenadier 4X4 широкій світовій аудиторії за допомогою багатоканальної комунікації на телебаченні, в друкованих виданнях, соціальних мережах, зовнішніх джерелах, а також через потокові трансляції. Кампанія дебютувала 19 червня у Великій Британії, а потім була швидко впроваджена у Німеччині, Північній Америці та Австралії. Згодом вона буде розповсюджена в Інтернеті та соціальних мережах на більш ніж 45 ринках, де продається INEOS Grenadier.
Відійшовши від тренду на показні позашляховики зі складними технологіями, Grenadier був розроблений сером Джимом Реткліфом, який виявив прогалину на ринку витривалих позашляховиків 4X4, що поєднують в собі кращі в своєму класі позашляхові якості з сучасною вишуканістю водіння на дорозі для людей, які насолоджуються досвідом і пригодами за кермом. З моменту запуску до моделі 4X4 приєднався Quartermaster — пікап з подвійною кабіною, а в лютому 2024 року було представлено третю лінійку автомобілів — INEOS Fusilier з двома варіантами силових агрегатів: перший збільшує запас ходу і використовує невеликий бензиновий двигун з низьким рівнем викидів для заряджання електробатареї, коли немає доступу до зовнішнього зарядного пристрою, тоді як другий — це повністю електричний варіант.
«Створений для більшого» — це заклик до водіїв піднятися з дивану, вирватися з тенет цифрових пристроїв і прийняти те, що може запропонувати навколишній світ. Grenadier — це універсальний позашляховик 4х4, розроблений за світовими стандартами і буквально створений для більшого з того, що може запропонувати нам світ».
Лінн Колдер, генеральний директор INEOS Automotive
Платформа бренду Built for More була задумана та створена студією Wonderhood Studios і зосереджена на переживанні відчуття можливостей, які може подарувати вам автомобіль INEOS Automotive. Wavemaker UK відповідає за глобальну стратегію медіа-баїнгу та план запуску, який покликаний охопити 400 мільйонів зацікавлених у пригодах дорослих людей — за допомогою розміщень, сфокусованих на гучних спортивних подіях цього року, зокрема на матчах Чемпіонату Європи з футболу, літніх Олімпійських іграх у Парижі та Гран-прі Формули-1.
Це є першим проєктом відтоді, як Wonderhood Studios було призначено глобальною креативною агенцією INEOS Automotive. Ширший технічний бриф передбачає глобальну соціальну стратегію, управління спільнотою та залучення до неї клієнтів за допомогою Wonderhood Makers, а також оновлення глобальної візуальної ідентичності бренду за допомогою команди Wonderhood Design.
«Ми закохалися в Grenadier, тому дуже раді запустити цю сміливу нову кампанію. Цей проєкт має ідеальний характер Wonderhood: він об'єднує всі наші студії, аби показати, що трапляється, коли ви зливаєте всі ці галузі творчості воєдино».
Гай Гоббс, виконавчий креативний директор Wonderhood Studios